Melay12 Arkadaşlar selam ben çocuğuma ne d vitamini ne kan ilacı verdim istemedi çocuk hiç ama 2 yaşına kadar emzirdim ve ek gıdalarında herşeyi yiyor allaha şükür ne yapmalıyım doktora gidip kan tahlillerine baktırsammı acaba
Zmnl19 Melay12 6. Aydan sonra bir kanina bakilior doktora getirmedinizmi? Her doktor 6. Aydan snra bir tetkik yapar sizde mutlaka yaptirin herseyi yiorsa ztn eksik vitamini cikmaz icinizde rahat etmis olur
Susi Melay12 1 yasta kan kontrolü yapılmalıydı. Her şeyi yese bile eksiklik olabilir. Emzirdiniz ama sizin vitaminleriniz dusuk ise bebeginizin de yetersiz olur. Mutlaka kan kontrolü hiç yapilmadiysa yaptırın.
GezginPaNDa Melay12 D vitaminini Doktor 18 yaşına kadar kullanacak dedim Geçenlerde bir çocuk D vitamini kullanmadığı için kemiklerinde problem olmuştu Bence mutlaka bir doktora görünün ve kan tahlili verin
Melay12 Zmnl19 yok hiç sıkıntı yok doktor da bişey demedi ama ne blm aklıma takıldı kullanmadım bişey olur mu diye
Melay12 Susi Ağustos da gidicem o zaman mı yaptırsam yoksa özel olarak çocuk sağlığı bölümüne mi gitsem karar veremdim