Benim kızımda da hafif sarılık vardı. Burnunu sıkıyodum, ayağının altına vuruyodum. Ama uyanmıyodu😂 Hemşire ayağının altına bir vuruyodu anında uyanıyordu kızım ama ben o kadar sert davranamıyodum tabi. Bir süre sonra uyusa da emmeye alıştı kızım. Biraz da sağıp biberonla verdim. İlk ay günde bir kere mama da verdim. Sarılık azalınca kendi uyanmaya başladı zaten. Ben en son artık bezini almaya başlamıştım o zaman uyanıyodu