umutsuzanne_34 bana da herkes çok tepki verdi. Sağlık ocağındaki ebe bile sen deli misin zaten sezeryansin bence kürtaj düşün bile dedi. Çevremde de herkes tabi bı afalladi. Şuan 17 ve 29 aylıklar. Zor mu evet kolay değil. Ama öyle öldüm bir zorluğu da yok ya. Düzen çok önemli. Çocuklar düzeni seviyor. Birşeyleri rayına oturtunca daha kolay oluyor. Uyku saatleri mesela. Aynı 21.30 da ikisini de uyutuyorum. Gündüz de ikisi 2.3 saat uyuyor. Birçok şey için bana vakit kalıyor. Dinlenmeye vakit bulabiliyorum. Yorucu tabi ama oluyor ya. Alışıyorsun artık. Dün mesela 1 arkadaşım çocuklarımız denize gittik. Onun 1 kızı var. Benim 3 erkek. Mesela o 1 çocuğunu duş giydir toparlan yapana kadar ben 3 ünü de yaptım. Alışmışım çünkü. Denize girmedim mesela nasıl çocukları birkaip gireyim. Böyle böyle kendinden çok fedakarlık yapıyorsun eğer rahat bir insansan psikolojin bozulmadan devam edebiliyorsun.ama denize giremedim diye hayiflanirsan tabiki toleransin da kalmıyor. Orda gören birkaç kişi yanıma gelip helal olsun size plaket vermek lazım bile dediler. Abarttiklarini düşünüyorum tabi o kadar da değil. Hep bir koşturma hengame içerisindeyim. Beni evden çıkarken görün 3 ünü giydir çantalarını hazırla ayakkabılarını giydir arabaya götür oturt. Yolda birbirlerini yemeleri an meselesi. Sürekli ana okulu öğretmenleri gibi çocuk sayıyorum.😀Yorucu ama güzel. İyi ki olmuşlar. Yanlız söylerlerdi inanmazdım büyüdükçe daha zor. Yedir içir uyut vs vs gerçekten daha kolaymış. Geçen gün anladım bunu da. Büyük oğlum 5 yaşında anaokuluna gidiyor. Öğretmeni mesaj attı bana arkadaşlarını kendisiyle oynamaya zorluyor istemeyen olursa ittiriyor diye. Oğluma sordum. Neden diye. Anne ama okulda hic kimse benimle oyun oynamıyor. Ben onlarla oynamak istiyorum çağırıyorum gelmiyorlar bende o yüzden böyle yapıyorum dedi. Verecek cevap bulamadım ya. Geçenlerde de bana anne ben neden çubuk gibiyim dedi. Ne demek o dedim. Yaman bana çubuk ateş diye sesleniyor sonra da gülüyor kötü birşey ben neden çubuğum dedi. Ve bunu çok üzgün bir ifadeyle söyledi. İlk anlamadım ama oğlum arkadaşlarına göre biraz zayıf. Arkadaşı da bu yüzden oğluma çubuk demiş olmalı. Çubuk olmak çok güzel birşey arkadaşın sana iltifat etmiş keşke bende çubuk olsam dedim. Yetti mi yetmedi tabi ona ama nasıl teselli edeceğim doğrusu ne o an bilemedim. Derlerdi bu yaşlarda bazı çocuklar çok acımasız olurlar diye. Öyleymiş. Hassas kelebek oğlumun kalbi kırılmış gelip böyle anlatıyor işte. Böyle böyle köşeye sıkıştığım çok oluyor. Ve bu çok daha fazla zorluyor beni. Gerçekten büyüdükçe daha zormuş