Kızlar lütfen bana akıl verin ilk bebeğim ve tecrübesizim yarın tam 40 günlük oluyoruz bebeğim dün gece 4de uyudu akşam 7den beri 5-10 dk şeklinde kısa kısa uyudu uykusuzdu yani bugün gündüz uyur heralde dedim yine doğru düzgün uyumadı birde önceden reflü yatağında yan yatırıyordum artık bir iki gündür yine reflü yatağında düz sırt üstü kafası yan şekilde yatırıyorum bugün reflü yatağına kustuğu için beşiğine düz şekilde yatırdım öğlen o şekilde uyudu sonrasında dizimde sallayıp yatırdıktan sonra uyanıyor yatmıyor acaba yerinimi yadırgıyor bilmiyorum artık çok bunaldım ne yapacağımı şaşırdım emzirme yastığını üst bacağıma koyup ortasına da onu koyuyorum o şekilde uyuyor birde pusette uyuyor rahat bi şekilde ama yatağında hemen uyanıyor biraz uzun oldu ama nolur akıl verin ya