Lulemom KaranKaran gece emiyorsa erken yani senin için zor olur. Benimki 8. Aydan beri uyanmıyor. Ben ayıracam 1 yaşında. Aslında beklemem o kadar ama taşınacaz o yüzden bekliyorum.
mislinabebek KaranKaran Çok erken 4 ay bence ben sanırım cesaret edemezdim. Kusar felan görmem diye 🥺