Gok01 ya yüzde yüz haklıyım ama ispat edemıyorum. Bir giyim mağazasından hatta adını vereyim Aker den 550 liraya gömlek aldım. Eve geldim hemen kısa programla 30 derecede yıkadım. Askıda kuruttum ütüledim 40 beden bana bol gelen gömlek kolumdan gitmedi 2-3 beden küçülme yapmış kumaş zaten bürümcük kumaş gibiydi. Bell ki kumaşta bir sıkıntı var incelemeye gönderdim bir ayın sonun da red cevabı gelmiş bir kere bile giymediğim gömleğe 550 tl ödedim içim gidiyor resmen peşini bırakmayacağım