Damlladamla Oğlum 13 aylık ama hala yürümüyor parmak uçlarında yürüyor bi kaç adım atıyo parmak ucunda sonra elimimizi tutuyo bu durumu yaşayan var mı
momma123 Damlladamla bizimki de aynı :( Desteksiz hiç yürüyemiyor ama sıralıyor, zamanı gelince yürüyecek diye bekliyorum..
girlandboyandmumy_ Damlladamla benim bebeğim 14 aylık sizin bebeğiniz gibiydi aynı parmak uçlarında yürüyordu sonra birden yürümeye 13 ay 15 günlükken yürümeye başladı şuan yerinde durmuyor sürekli sürekli yürüyor normal bir şekilde
girlandboyandmumy_ Damlladamla kendine güveninin gelmesini bekleyin bizim de ellerimizden tutuyordu sonra biz bırakınca ağlama krizine girip ayaklarına kızıyordu şuan yürüyor maşallah emeklemeyi seven bebem şuan emeklemiyor bile kalkıp yürüyor