Merhaba) kızlar yaşayan yada bilgisi olan var mı acaba ben doğum iznindeydim raporum bitti iş yeri beni işten çıkarıcak işsizlik maaşından yararlanabilir miyim? Çünkü son 120gün prim ödenmesi gerekiyormuş raporum etkiler mi bunu ?) kızlar yaşayan yada bilgisi olan var mı acaba ben doğum iznindeydim raporum bitti iş yeri beni işten çıkarıcak işsizlik maaşından yararlanabilir miyim? Çünkü son 120gün prim ödenmesi gerekiyormuş e ben raporluydum raporum etkiler mi bunu ? Yoksa rapor öncesine bakılırsa alabilirim