Hanımlar 4-5 saat oluyor doktora gittim sağ kasık sancısı ile. Sürekli tekrarlayan sistitim yüzünden kasığım felaketti. Doktor tomografi çektirdi. İlaçlı değildi normaldi. Emzirebilirsin dedi. Ama tomografi çekilen yerde gene de 12 saat emzirme dediler. Oğlum memeye bağımlı diyebilirim. Ek gıda alıyoruz ama güzel beslense de mutlaka bi emmeden doymaz. Emerek uyur falan. O yüzden ağlamaktan mahvoldu mama verdim zor bela öyle uyudu. Az önce 2 göğsümü de sonuna kadar sağdım döktüm. Artık emzirsem sorun olur mu sizce? Başına gelen var mı?