Bebegmveben3 Merhaba arkadaşlar çok merak ediyorum bebek nezaman birakirsa içmek istemezse mi ? Yoksa 1.5 -2yasina kadar kesin içmesi gerekiyor mu yani ben çok merak ediyorum. Malum mama fiyatları da epey yüksek. 3yasa kadar falan içtiğini hayal edemiyorum 😂😂
Selin1234 Bebegmveben3 ben 1 yaşından sonra kesmiştim diğer kizlarimda mama yi onun yerine gece yatarken devam sütü veriyordum
Eski9 Bebegmveben3 ilk kızımda 1 yaştan sonra yavaş yavaş kestim süte geçtim zaten o güzel yemek yiyordu maşallah çok ihtiyaç kalmadı mamaya devam sütüne ama bu ufaklık hiç yemekle arası yok pek iştahı yok ne zaman bırakacak hiçbir fikrim yok 11 aylık oldu belli başlı şeyleri yiyor yemekle savaş veriyooruz 😑
birannebirmelek Bebegmveben3 benim kızım da 10. Ayına girdi ek gıdatı çok güzel yiyor gündüz mama yaptığım da pek içmek istemiyor zorla içiyorum uyumadan önce gece uykusuna geçerken içiyor birde
Yarim_Kilo_Kiyma Bebegmveben3 1.5 yaşına gelen çoçuk zaten herşeyi yer bence kesmeli. Devam sütleride çok zararlı verilmemeli bence
Bebegmveben3 2minnosannesi0 gerçekten çok merak ettiğim bir konu 😂 acaba doktorlara göre şu zamana kadar kesin verin dedikleri bir durum varmi acaba.bencede 1yasa kadar ideal nekadar ek gıdada alsa mama yetmiyor yani 😂
2minnosannesi0 Bebegmveben3 bilmem yaşadığımız yer kaynakli öyle yönlendirme yapan bi doktorumuz olmadi bende anne sütü gibi düşündüm 😂