Minigim24 ben de beyaz sabunla filan elde yıkadım ama çıkmadı bir türlü daha sonra sadece leke olan yere bingo oksijen var ondan azcık damlatıp bekledim sonra çitileyip duruladım daha sonra makineye attım lekeden eser kalmadı. Bu arada renkli bile olsa çamaşır solma yapmıyor. Bir de leke kurumadan müdahale edilirse daha kolay çıkıyor.