Merhaba size bir sorum olacak bebeğim 4 aylık işe başladım işyerinde sütümü sağıyorum bunun icin anne sutu saklamat poşetleri kullanıyorum bi tanıdık vermişti onun bebeği büyümüş sut saklama poşeti ancak biri 2021 son kullanma tarihli bi markanin da kutusu yok tarih belirsiz yani O 4 sene evve Doğum yapti sizce kullanmalı mi süt bozulur mu