ayazmomm Kızlar oğlum 11 aylık İlkadım ayakkabısı alıcam. Ancak karar veremedim. Önerilerinizi bekliyorum. Daha önce kullanıp memnun kalanlar varsa yazabilirmi 🙏
Elifffko Vicco çok memnunum ama sadece kapalı olan ayakkabılarını öneriyorum. Açıklar yamuk yumuk bastı bidaha almadım
ayazmomm Elifffko bende açık olanından almayı düşünüyordum yaz diye bunu öğrendiğim iyi oldu teşekkürler 🙏