Aybars-mom160821 Bebeklerin bazen huzursuz dönemleri olabiliyor. Bizler de taştan değiliz yoruluyoruz çok yoruluyoruz hem de.. Sizi çok iyi anlıyorum benim de sabır taşmalarım oldu. Ama kendimi bu konuda eğitebildim çok şükür. Bu tip anlarda hep şöyle düşünürüm, sakin ol, sen olmazsan bebeğin daha da huysuzlaşır. Senin her duygunu hissediyor. Onunla inatlaşma, bir sancısı derdi olabilir anlatamadığı için ağlıyor olabilir. Bu dünyaya gelmeyi o istemedi, ona en layık şekilde bakman ve onu her koşulda sevip sarmalaman gerek. Böyle şeyler düşünüp nefeslenip sakinleştiriyorum kendimi. Ve inanın ben ne kadar pozitif ve serinkanlı yaklaşırsam, krizler o kadar kolay çözülüyor bunu defalarca yaşadım. Sancı, diş, hastalık dönemlerini hariç tutarak söylüyorum. Anne olunca insanın hayatı baştan sona değişiyor, bunu kabullenmek ise en önemlisi sanırım ☺️