Anneler kızım 8 AYLIK bu 3. İdrar yolu enfeksiyonu. Okadar cok dikkt ediyorumki yine oluyor yine oluyor. Doktor böbreğe idrar kaçağı olabileceğini nefrolojiye gitmemi önerdi. Sürekli idrar yolu enfeksiyonu geciren var mı veya bu durumu yaşayan. Tedavi olunmaz ise böbrek yetmezliğine kadar yolu varmış çok korktm bu durumdan 😢