sarmaliklahana Adiyokkitabin 3. Yasından önce verilmez diye biliyorum 🙄 Cok agır besini besleyici bir yumurta çünkü. Bana da vermişler ama 7-8 yasındaydım çiğ olarak üstüne tuz döker direk kaşıkla agzıma dökerlerdi iğrenirdim 🥴