Adawwwa Benim karma cildim var, ergenlikte çok sivilcem vardı hamilelikte de oldu. Emzirirken şöyle bir yöntem izledim, yüzümü her sabah ve akşam mutlaka temizleyici jelle yıkadım, akşamları tonik kullandım ve aha/bha krem ile arbutin kreme başladım. İlk yazdığım ciltteki yağ dengesini düzenleyip gözeneklerin dolmamasını sağlıyor, sivilce çıkacak olsa bile hemen söndürüyor. İkincisi de leke kremi. Bunları dermoskinden aldım ama başka markalarda da var. Düzenli 1-2 ay kullanımda çok ciddi bir fark oldu. Kendi cildinize uygunsa tavsiye ederim