Aysunkale23_ Çok geçmiş olsun, sağsalim evine gelsin insallah evladın. Aynı haftada aynı kiloda doğdu oğlum, ilk 4 gün entübeydi sonra bir gün burundan solunumda kaldı yani nazalde, ondan sonrası enfeksiyon olduğu için ilacın bitmesini bekledik 10 gün ilaç tedavisi vericez dediler 14. Gün taburcu oldu. İlacın bitmesine son3 gün kala beni emzirmek için çağırdılar ilk gün memeyi tutmadı emme refleksi yoktu, emme refleksi gelmeden çıkamayacağını söylemişlerdi biberon vs de tutmamıştı. Sonra ben pes etmedim tutmadığı günün ertesi gittim silikon göğüs ucu falan aldım sabahtan akşama kadar hep memeyi vermeye çalıştım tuttu emdi ilacın bittiği günde taburcu olduk. Çıkış kilosu 2300 dü şişlik inince baya gitti kilosundan ama o sıkıntı olmadı çok şükür şu an 7,5 aylık oldu bile sadece anne sütü aldı bayada toparladı aylıklarına göre önde bile gidiyor. Bu zamanlar geçicek hiç canını sıkma eve çıktıktan sonrası çok kolay🙏🏼