ebruyldzzz İki aylık bebeğim ayda 600 Gr almış bana az gibi geldi Aptamil içiyor mamayla ilgilimi acaba
Ayseyilmaz61 ebruyldzzz kuzum her mama her uşağa yaramuyo bende hipp kullaniyordum oda aldrdmamis kilo 4 aylık kızım doktor az kilo almış dedi aptamile geçtim bende beblac topatiliyor dedi doktor üretimden kalkacak ona başlama dedi
Baakpnr- ebruyldzzz malesef bebelac gold cok kg aldırıyor🥲 yani biz onu kullanıyoruz Hipp marka hiç kg aldırmadı diye e gaz kabızlıkta yapmadı devam ediyorum ama gerçekten aldırıyor ek gıdaya başladım mamayı azalttım cok kg almasını istemiyorum
Baakpnr- Kir_papatyasiii 5 ay 23 günlük 8,5 kg belki daha da almıştır tekrar götürmedim ölçüme . 24 saatte 6 kere veriyordum 150 cc içiyordu azalttık şimdi ek gıdaya gectık günde 2-3 kere veriyorum artık 🥰
Kir_papatyasiii Baakpnr- masallah 🥰bnimkide 3 aylık günde Max 5 6 kez 90 120 CC arası içiyor iyimi sizce