2 aylık bebeğim bi turlu uyumazdi gaz sancısı da vardı.hele akşamları uyutmak kabus gibiydi.Eşimle her akşam battaniyeye koyup elimizle sallardik yerine koyacagimiz zamanda poposu değdiği anda başlardı ağlamaya.
Gulermisin aglarmisin halimize.ellerim acirdi sallamaktan.Hatta derdik ki sallamayı da sevmese bebeğimiz napartik biz bitek sallarken uyuyodu.Neyse araştırdım ve hamak aldim. Çok şükür gene arada hamaga koyunca mizmizlik yapsa da yüzde 70 sevdi ve uyuyor çok şükür