zeynep321 Merhaba hanımlar İzmir’de önereceğiniz çocuk doktoru var mı Selda hanımı bilen var mı muayene ücreti ne kadar iyi bı doktor mu
BuzluKahve zeynep321 Bizim doktorumuz❤️ Çok seviyorum. Çok sakin ve siz sormadan her şeyi uzun uzun sorar/anlatır. Acil durumda her an ulaşabilirsiniz. 19 aylık, doğduğundan bu yana gidiyoruz. En son 18 ay kontrolüne gittik, yanlış hatırlamıyorsam 450 liraydı.
2209 zeynep321 Bizimde doktorumuz dogumdan itibaren 7.ayimizdayiz. Gayet.memnunuz. Sakin guler.yuzlu sorularinizi fazlasiyla crvaplayip sizi rahatlatan biri.Msj ve sramalara.geri dönüş yapan cici doktorumuz. Biz memnunuz. Muayene ucreti 450 tl
HaleLna zeynep321 Bizimde doktorumuz Selda hanım . Kızım 2 yaşından doğduğu günden beri beraberiz . Zaten aynı katta eşimin de dükkanı var biz cok seviyoruz cok ilgili bi doktor 🙏🏻
zeynep321 BuzluKahve muayene ücreti pahalıymış .şu an kızım 5 aylık .her ay mi çağırıyor mu yoksa hasta olduğunda mi goturdunuz
zeynep321 2209 her ay muayene için çağırıyor mu muayene ücreti bana biraz pahalı geldi .şu an beş aylık ek gıda için bilgi almak hemde hastalanırsa goturebilecegim her an ulaşabilecegim bı doktor istiyorm😍
BuzluKahve zeynep321 Oğlum hiç hasta olmadı, arada götürmedik. 6. Aya kadar her ay götürdük, sonra 8-12-18. Bir dahaki kontrol 24 ayda. Aslında muayene ücreti tamamen özel bir doktor için oldukça uygun. Kızımın doktoru 650 mesela😔
2209 zeynep321 yani bize illa gelin demiyor. Ben suan her ay goturuyorum. Ek gidalara basladik. Onun tavsiyeleriyle.guzelde ilerliyoruz. Isterseniz bir.goturun sonrasi da duruma.gore bakarsiniz
zeynep321 BuzluKahve Yeterki iyi bı doktor olsun parası bı şekilde halledilecek artık benm ilk bebeğim bazen birisni arayıp sormak istiyorm
BuzluKahve zeynep321 Selda hanım hiç cevapsız bırakmaz. Ben genelde aklıma takılanları whatsaptan mesaj atıyorum acil değilse. Hemen dönüyor. Her muayene neredeyse 40 dakika sürüyor. Sadece fiziksel muayene değil, her şeyine bakıyor
zeynep321 2209 kendisi tahlil yapıyor mu yoksa hastaneye mi yönlendiriyor böyle durumlarda BuzluKahve
2209 zeynep321 ozel asilari kendisi yapiyor. Biz bir aylikken sarilik tam gecmryince kan vermistik. Onlara yakin bi poliklinikte. İdrari da onlar sanirjm anlasmali gondermislerdi bir laboratuvara
HaleLna zeynep321 Önceden kan vs herseyi kendileri alıyordu, ama suan anlaşmalı bir yeri var dükkanının hemen ilersinde tüm kan alımı ciş kaka tahlili orda yapılıyor . Sadce aşıyı Selda hanım yapıyor