Merhaba kızlar oğlum 1 yaşında olucak yola çıktığımızda yaklaşık 7 8 saat yol gidicez oto koltuğunda yarım saatten fazla durmuyor zaten o kadar saatte durması yorucu olacak ortalığı ayağa kaldıracak şimdi arka koltuğa ayak kısımlarına çantalardan koyup üstüne koltukla birlikte yorgan sersem arka tarafı yatak gibi yapıp öyle oturtsam yol boyu oynayarak gider ama bu defa tehlikeli olabilir oto koltuğuda güvenlik sağlıyor çok arada kaldım ilk kez böyle uzun yol gidicez sizler nasıl yapıyorsunuz