Selam kızlar
Kızım 10 gündür hasta öksürüyor gece hiç uyumuyor balgamı çok hırıltısı da var bi doktor alerjik astım dedi iğne vuralım dedi acil doktoru da üst solunum enfeksiyonu antibiyotik ve balgam söktürücü verdi . Ne yapayım şaşırdım doktorlara da güvenim kalmadı çoğu başından atmak için şurup yazıyo hemen fikir verin lütfen antibiyotiği kullanayım mı