Barlas_mom 18 günlüğüx bizdede aynı şekilde belirtilet başladı süt alerjimiz varmış, kanda ve gaita testinde çıktı. süt ve süt ürünlerini kestik mukuslu yapı tamamen bitti kaka normale döndü, yakın zamanda alerji bölümünede gideceğiz başka nelere alerjimiz olduğunu bulmak için. İyi gözlemleyip vakit kaybetmeden doktora gidin mutlaka