Merhaba kızlar, kızım 5 aylık ve 3 gündür asla anne sütü içmiyor, sağıp verdiğimde bile tadını alınca bırakıyor. Zaten sütüm az diye 3 aydır mama-süt olarak gidiyorduk. Günde 4 defa 120 CC mama içiyordu aralarda anne sütü içiyordu. Şimdi sütü kesince mamaya nasıl devam edeceğimi bilemedim sizler nasıl yapıyorsunuz? arada bir 150 verdiğimde oluyor aç kalmasın diye ve bu ara aşırı huysuz aç mı bu çocuk 😔😔 cumartesi doktor kontrolümüz de var ek gıdaya geçeceğiz