Selam herkeze, 4 haftalık bebeğim var. Gün içinde artık nerdeyse hiç uyumuyor belki 2 saat bile uyumuyodur. Hep emmek istiyor sorun değil emziririm ama bukadar saat uyumaması normal mi ona endişeleniyorum. Geceleri bazen iyi bazen uykusuz geçiyor. Mesela dün de akşam 6 gibi uyandı (1 saatlik uyku felan) sonra gece 3 e kadar doğru düzgün uyumadı. Gece 6 da uyandı 10 a kadar uyumadı. 12:30 da uyandı ve şuan saat 5:30 a geliyor ve bebeğim hala uyumadı. Uyumadığı zamanlar hep mememde cünki emmek istiyor. Sütüm maşAllah var ama hep emdiği için fazla dolmuyor. Bazen emerken uyuya kalıyor ama bi kac dk sonra uyanıyor yada yerine koyunca uyanıyor ve devam emmek istiyor. Ya hep emsin benim için sorun yok ama ben o uyumadığı için endişeleniyorum. Sadece şimdi değil 2 haftadır aslında böyle ama ozaman daha çok uyuyodu şimdi son günlerdir hiç uyumuyor nerdeyse. 24 saat içinde 10 saat uyumuyordur. Bu normalmi? Doktora diyorum sorun yok diyor ama ben endişeleniyorum…