Mommm_ Kızlar varmı bir çaresi ya 13 ay oldu doğum yapalı sarkan yumuşak bir karın kaldı, özgüvenim kalmadı,Spor gerçekten toparlarmı 1 aydır çok düzenli olmasada karın egzersizleri yapıyorum ama fayda görmedim
Eyllada Mommm_ ben hamilelikten önce spora başlamıştım evde seda altin hoca var Instagram da bakabilirsiniz o canlı yayın yapıyordu hergun onunda 45 dk spor yapiyordum 62 kiloydum 3 ayda karın kası yapmıştım 52 kilo ya düşüp tabi sadece spor değil beslenmemi de düzenleyerek rafine şeker poğaça böregi hayatımdan çıkararak yani isteyince olmaması için bir neden yok ama sadece karın hareketi yaparak toparlayamazsiniz tüm vucud çalışmak zorundasınız şuan doğum yaptım 53 kiloyum sezeryan oldum ve emziriyorum kilom yok ama göbeğim kaldı biraz 6inci aydan sonra tekrar baslayacagim
Mysons Valla ayni durumu yaşıyorum hamileyken genişleyen derim resmen sarktı sezeryan yerinin üstüne geldi. Bende sabah düşündüm acaba sporla sıkılaşır mi bu deri