MomQueen aynı ayda yolculuk yaptık. ben çok stres yaptım ilk kalkışta oğluma yansıdı galiba o da çok ağladı ama sonrasında uçağa erkenden binmedim bekledim son bindim. Çünkü bebişler sabit olunca çabuk sıkılıyor. Birkaç saat önce emzirin tam kalkış zamanı gibi hafif aç olsun sadece sizi emiyorsa, mama veya emzik alıyorsa daha da iyi kalkışta basınçtan etkilenmesin diye emmesini sağlayın. Siz çokkkk sakin kalın çok ağlasa bile. Baktınız çok ağlıyor kalktıktan sonra hosteslerin olduğu bölüme gitmek isteyin ve orada sakinleştirin ben öyle yaptım. Motor sesi bebişleri uyutuyor zaten bir süre. Oyuncaklarından aldım yanına biraz onlarla oyalandı. İnanın sürekli annemin yanına giderdim yol hiç geçmiyor gibiydi oğlumla uğraşıcam diye yarım saat gibi geldi yolculuk inanamadım. Yanınıza mutlaka bir emzirme örtüsü alın ve bir kadının yanına oturmak istediğinizi belirtin bileti alırlen😅😅 o yüzden endişe etmeyin 🌸