Merhaba ,caaaamim anneler ,65 gündür regl olamıyorum,adımı sorsan Uranüs derim yuvarlanan top gibiyim yani durumum,adet söktürücü içtim ve ne varsa denedim hicbir şey olmadı, belirtiler var gelen giden yok.Kasim ayında üç aylık korunma iğnesi yaptırdım tekndoz ,benim gibi aylarca regl olamayıp bu iğne yuzunden,sonra kullandığı herhangi bir şey ise yarayıp regl olan var mı.Hamile değilim.zaten ekimden beri adamla sevismedim ama ne olur ne olmaz diye malum burda 8.6. ayninda filan hamile olanları okudikca habire test yapıyorum.Birinde O,368 çıktı yani negatif , evde de ergen gebelik testi yaptı tek çizgi.Acayip kötü haldeyim lütfen lütfen biri yardım etsin.