Bebeğim 2.5 aylık olacak canım doğduğundan beri Evolvia kullanıyoruz bende çok araştırdım hep bunu önerdiler kızım şuan 6 kilo, kilo alımı çok çok iyi hatta kendi ayının 1 kilo önünde gidiyor tek sıkıntımız ilk başlarda kabız yapıyor kakası top top düşüyordu doktorun verdiği şurup la oda kesildi, tok tutma durumu da çok iyi hemen acıkmıyor