nur_karademir66 bebekler cabuk alışıyo bizimkide kundak yaptırmıyodu baktım uyumuyo uyusada cok kısa uyuyo sardım kollarını kucagıma aldım hemen uyudu zaten sonra koydum beşiğine kımcıklanmaya bsşlayınca yan çevirip poposunu pışpışladım ağladıgında yine aldım uykuya dalar dalmaz tekrardan koydum öylelikle alıştı şimdi bende kundak yapmıyorum uykuya dalamadığı zamanlar yapıyorum birde gaz sancısı varsada yatmaz karnı ağrır yatagı sert nevresim gergin bir şekildeyse yüz üstü yatırıp poposunu pışpışla öylelikle alışır inşallah emzik veriyomusun