Sunshinemom Öğleden sonra ateşim çıktı duş aldm soğuk bez koydum parol içtm vs hala düşmedi ateşm. Göğsümün acısı hafifledi ama. Acile gitsem ateş düşürücü iğne yapıolarmı emzirirken ? Gene parolmi verirler. 38.4 max ateşim değişken deişip duruyor
Lulemom Sunshinemom antibiyotik kullanman gerek. Yoksa geçmez. Agumentin yazdırabilirsin acilden. Doktora da söyle tabi emzirdiğini mastit olduğunu
Lulemom Sunshinemom ateşin varsa antibiyotiksiz geçmez. Sen ilacı iç yine masajlar yap göğüsünü boşalt geçer
Smyyenil Antibiyotik kullanmadan geçmemişti benim ki ateş üşüme perişan olmuştum ilacınız varsa beklemeyin için kendinize eziyet etmeyin
Sunshinemom Smyyenil evet var aklıma gelmemişti. O kadr çok mastit oluyorumki zaten. Ateş çok nadir ama.