Arkadaşlar merhaba, 21 aylık Oğlumun geçen gece uyurken kulağından kan geldi, apar topar acile götürdük ordan kbb ye falan Muayene etti orta kulak iltihabı olmuş korkmayın zar delindiği için arkadaki kan-iltihap akıyormuş kendi kendine iyileşecek dedi antibiyotik yazdı, 2 gün oldu kullanıyoruz oğlumun durumu iyi enerjisi yerinde yemesi içmesi vs, geceleri yattığında kan sızıntısı 1-2 damla devam ediyor, çevremdekiler biraz korkuttu başka doktora daha git kanama iyi değil diyorlar ama gittiğimiz doktor gayet normal karşıladı ilkte bende çok korktum, yaşayan var mı acaba? Başka hekime daha götürmeli miyim? Tecrübeliler varsa destek rica ederim :((