Syyyy Streptekok vermiyorum. Pirinçte arsenik olduğu için ve kof şişlik yaptığı için pirinç ve pirinç türevlerini kullanmıyorum. Tam buğday unu yulaf unu keçi boynuzu unu tercih ediyorum
bisenakillisinzaten Streptekok ben ruşeymli pirinç unu kullanıyorum bebeğime beyorganik marka. Arada muhallebi yapıyorum
Irmakprensesinannesi Streptekok 8 aydan snra vermeye başladım ara öğün olarak hafta 1 2 kez muhallebi olarak veriyorum pirinç ününü onormedikleri için sik kullanmıyorum 10 Ay 1 günlük kziim