Benim bebeğim 9 aylık şu an. 3 4 aydan beri ellerinden tutarız adım atar odalarda dolaşırdı. Gören geçici bu refleks unutur falan dediler ama unutmadı baya hala ellerimizde tutup kaldırın beni gezdirin der.
Yalnız şöyle 2 el tutunca koşar gibi gidiyor ama 1 el tutunca hemen diğer elini uzatıyor, adım atmıyor korkuyor. Bu yürüme arkadaşı oluyor önünde oyuncaklı ona tutunuyor ama ancak ben tutarsam ellerinden güvende hissediyor sanırım öyle ittiritor bırakınca hemen tutmamı istiyor gitmiyor.
Bu süreç geçici midir yoksa çok geçmeden cesaretlendirmeye yönelik bir şeyler yapsam mı?
Şimdi korkuyorsa adımlamaya tek başına falanda korkar diye düşündüm o yüzden yapılacak bir şey varsa şimdiden yapayım.