Merhaba canım anneler bebeğim 10 aylık oldu doğduğunda beri emerek uyuyor. Sallayarak kucakta ve bir çok yöntemi denemeye çalışıyorum ama asla izin vermedi bebek arabasında dahi uyumaz memede uyur öyle yatırırım. Elbette günlük hayatta dışarı çıktığımızda ya da bize misafir geldiğinde zor oluyor koşullar her zaman uygun olmuyor. Uyku şeklimizi değiştirmemiz gerekiyor her şeyden önce Eylül ayında işe başlayacağım ve de bakıcı bebeğime bakacak. Dolayısıyla gündüz uyuyabşkmesi için şimdiden alternatif uyutma yöntemi bulmam gerekiyor yoksa bakıcıyla zor günler bizi bekleyecek. Bu arada biberon ya da emzik almıyor benim sütümü biberonla içmiyor itiyor yani süt içirip yatırma durumu da olmayacak gibi. Uyku eğitimi verenler ya da bebeğine uyku konusunda destek olan tecrübeli annelerden öneri bekliyorum. Meme harici nasıl uyutabilirim, ne denesem yıpratmadan bebeğimle bunsüreci yönetebilirim? Şimdiden teşekkürler 🌸