azra22 Merhabalar 🌸 sezaryan sonrası ayaklari sisenler keç gündə gecti ne yaptiniz? benim 7ci günün hala grcmedi
BarlasMomm azra22 su ic ayaklarini yuksekte tut ve fazla ayakta kalma 10 gun surmustu benim uyurken bile ayaginin altina yastik koy
Elif_1309 azra22 o ayak sismesini bilirim coj kötü canım suya ayaklarını koy ara ara sonra kendiliğinden geçiyor zaten
azra22 Elif_1309 evet, tesekkur ederim, baya kötü, bide saglik ocagi korkuttu beni kimsede görmədik falan dedi, doktorum gecicek diyor ama
Porti0402 azra22 bol su içtim hep ayağımı yüksekte tuttum bir gece yastık koydum ertesi sabah inmiçti benim de 8 gün sürdü şişlik