fadimarmutcu01 öncelikle çok geçmiş olsun. Benim oğlum da aynı şekil pişik olmuştu ve ne denediysem geçmedi. Alerji testi istendi ama bulunduğum yerde alerji testi yapacak yer yok, yakın illerde de yoktu eşim de askeri personel olduğu için izin alamadık. 2.5 ay sürdü o pişiği sonra köpek dişi çıkınca geçti. Dişlerine özellikle dikkat edin derim. Kantaron yağı da bir nebze olsun rahatlatıyor.