Kizlar bebegim 2 ayini yeni doldurdu geçen gün aşı yaptırdık ve akşama doğru ilk kez ateşi 38 e çıktı biliyorum yüksek degil ama ilk bebegim ne yapacagimi bilemedigim icin çok panik yaptım siz ateş konusunda bildiklerinizi paylasir misiniz ateş hangi durumlarda kaç olursa tehlikelidir ve ne yapmaliyim bi dahakine ne yapacagimi bilmek istiyorum