Bebeğimde idrar yolu enfeksiyonu var . Ben ateşini ölçüyorum 37 küsürlerde çıkıyor. Doktor makatından ölçtü 38.5 çıktı. İlk kez makattan ölçüldüğünü gördüm. Çıkınca yine ben ölçtüm hem koltuk altından hem alından 37.5 çıktı. Aynı sonucu vermesi gerekmez mi