22 günlüğüz bizde emiyoruz gaz çıkartmaya çalışıyoruz yatıyoruz terliyoruz hooop banyo 😊 Gece 2-3 saatte bir kalkıyoruz gündüz ne zaman emdiğimiz belli değil bazen 1 saatte bazen 5 dakikada bir sonuç olarak yaz bebekleri bir harikaymış 🥰 Her daim camlar açık sıcak olsada havadar evler kışın cam açınca aklı çıkıyor insanın ki büyük oğlum 10 günde bir hastanede büyüdü diyebilirim..