Bezde olduğu için sorun olmaz bence ben oğlumu 2 aylık sünnet ettirdim şuan 2ay29 günlük 3 günde iyileşti bardak falan hiçbirşey koymadın sadece bol bol bezini ve pipisini yağladım yüz üstü yatırıp sırtına masaj falan yaptım hep hiç bir sorun yaşamadım