Haticenur4 Merhaba iyi günler güzel anneler ben iki günlük yeni annecim daha sezeryan doğumum oldu göbeğimin gitmesi için neler yapmam lazım korse alsammı faydası varmı yardımcı olurmusunuz 🥰
AntiSosyallKelebek Haticenur4 Korse kullanmayanların çoğu pişman benim doktorum ertesi gün korsemi taktı ve karnım dümdüz asla sarkmam olmadı 2. Doğumum olacak inşallah aynı şekilde olur
-_-hUysUzvetatlikadin Haticenur4 korse bence hemen alma birinden bulabilirsen dene öyle al. Çünkü ben aldım kullanamadım sanki bağırsakların düğümlendi bir hafta WC ye çıkamadım ayıptır söylemesi. Meğer korsedenmiş hemen çıkarttım. Sarkma herkeste aynı olmuyor belki seninde benim gibi sarkma olmayacak ama korse yerine belki kuşak sarabilirsin aşırı sıkmadan
Zlm Haticenur4 ben korse kullandım onun faydası mı oldu yoksa her gün yürüyüş yapmamı mı bilmiyorum ama benim karnım 2 aylıkken gitmişti hamilelikten önceki kiloma dönmüştüm
Terazianne06 Haticenur4 bana da doktorum önermişti korse kullan veya karnımı sar diye . 7/24 öyle dolaşmıyordum tabi . Karnının toparlanma sürecinde sarkmasını önlemek gibi düşün
AntiSosyallKelebek Haticenur4 Birde aklında olsun korse acını en aza indiriyor terletmemesi için penye bişi sar onun üstüne korse tak
AntiSosyallKelebek -_-hUysUzvetatlikadin Ayarlı korse Yani cırt cırtlı olanlar var kademe kademe sıkıyırsun
AntiSosyallKelebek -_-hUysUzvetatlikadin Evet bizzat gelip kendi taktı acını da azaltacak dedi çünkü korsesiz göbeğim sallandıkça acıyordu
Duygu388 vlla 2 ay oldu olalı göbek kalça simitler aldı başını gidiyor o yüzden haftaya fitnese başlıyorum hamileyken 84 olan ben şuan 94 kg oldum ve bacaklarım şiş hiç. iyiye gitmiyorm anında spora başlıcam