Öylesine bi sohbet postu olsun!…
Ben her parka gidişimde illaki birileri cips çikolata şeker uzatıyor oğluma (23 aylık) ve oğlumun süt yumurta çilek fıstık alerjisi var aslında bunlar testlerde çıkmayan benim anladığım şeyler ama daha fark edemediklerim de var bu yüzden paketli gıda (cok mecbur kalmadikca) vermiyorum ama parkta illaki birileri çocuk görünce eline biseyler verme isteğinde oluyor ve kimisi aman bi taneden birsey olmaz tarzında konuşup ısrarla çocuğun eline veriyor ve ben mecburen oglumdan almak zorunda kalıyorum ağlıyor susturamiyorum falan🤦
Sırf bu yüzden parka çıkmak istemez oldum yaa 3-4 günde bi mutlaka yaşıyoruz bunu
Sizin var mı parka şundan dolayı gitmek istemiyorum dediğiniz şeyler 🤗