Papatya2636 yarim kundak dene gaz sancısı vardır yada açtır annesi
Benim oğlum 2 ay 12 günlük ilk ay sütüm az geliyordu herkesde diyo mama verme diye bende az az veriyordum. Uyumuyordu bi turlu yavrum.Annem geldi dedi aç bu çocuk beni emdikten sonra bi güzel mamayla doyurdu. Sonra bide gözlerini eşarp ile kapattı mışıl mışıl uyumustu