Mrb kızlar oğlumun altını bağlarken bacağında ki boğumların farklı olduğunu fark ettim birinde 3 diğerinde 2 tane var 2 tane olanın 1 tanesinin boğumu diğerlerine göre geniş internette araştırırken pili asimetrisi diye bir şeye denk geldim bir nevi kalça çıkıklığı galiba oğlum şuanda 1 aylık kalça usg si çektirmedik 2. Ayda çekildiği için ama endişeliyim bilgisi olan ya da fikri olan var mı??🥺