smaktroll Kızlar bebeğim 24 günlük emmekte güçlük çekiyor böyle damagınsan ses geliyor belli memeyi tam kavrayamıyor biberon denedim ondada aynısı oldu sizce dudak bağı mı var sizin bebeklernizn böylemi https://imgyukle.com/i/VJlj3c https://imgyukle.com/i/VJlcoR
Saliha03 smaktroll Evet canım dudak bağı biz dil bağını çocuk genel cerrahi de kestirdik emme zorluğu yaşamadı kilo alımı iyiydi fakat geçmeyen göğüs ucu yaralarım vardı bi götürün hemen 2 3 dk işlem
Trkanmete smaktroll evet olabilir. Emerken cuk cuk diye ses geliyorsa göğsünüzü tam kavrayamıyor olabilir.
Saliha03 smaktroll Ameliyat olmadı canım muayene gibi giriyorsun kesici bi aletle kesiyor orada hemen keserken kanadı daha sonra ağlamadı bile emmeye devam etti hiç bi sorun olmadı