Minnik1 anayimbennana her yerde nasıl bilmiyorum ama muhtarlığa anne baba cocugun nüfus fotokopsi birde dilekce dolduruyorsunuz bu kadar
Dbe1506 anayimbennana ben muhtarlıktan başvuru yapıyorsun diye biliyorum kendi muhtarımız öyle demişti teyzemde yılar önce muhtarlıktan başvurmuştu
mrszng03 anayimbennana sanırım suan süt dağıtımı durduruldu bize iki aydır gelmiyor zam geldi diye Ayrıca evet muhtarlığa kimlik fotokopilerini getiriyorsunuz sadece baska yapmanız gereken birşey yok
Annekus anayimbennana muhtara gidiyorsun kendi ve eşinin kimlik fotokopisini veriyosun o senin yerine başvuruyor yani en azından benim muhtar öyle yaptı
anayimbennana AnnaKurt sizde mi izmirde siniz yarın bi muhtarlıktan öğreneyim ozaman bende sanırım kesin bişi yok
AnnaKurt Sosyal Yardımlar Şube Müdürlüğü Süt Kuzusu Mimar Sinan, İzmir Fuarı İçi Yolu No:2, 35220 Konak/İzmir https://g.co/kgs/7F3CLC
anayimbennana Dbe1506 evet benimde yengem yıllar önce ordan basvuru yapmıştı yarın gidip bakacağım artık
Minzilikuymak61 Bende basvurdum muhtarlikdan da, basvuruyorsunuz, ama hic yorulmayin derim çünkü getirmiyorlarmis artik arkadasim aylardir alamıyor getirmiyorlar
anayimbennana Minzilikuymak61 benim yengeme geliyor aslında niye arkadaşımıza gelmedi ki tabi her ay düzenli değil ama 2 3 ayda bir 2 3 aylık birden geliyor
anayimbennana Minzilikuymak61 hadi ya bi muhatarlığa tekrar gidin bence ya o gelmeyen aylarında telafi edip gönderiyorlar çünkü