Kızlar 1 ay oldu doğum yapalı dış dikisim iglesti izi bile görünmüyor artık ama iç dikisimden dolayı ağrı yaşıyorum sertlik var dikişli kısmı sivilce gibi sıksam içinden bisey akacakmış gibi atardamar açıklığı diye bisey varmış internette okudum öyle olunca açılıp birdaha dikiliyormus böyle bisey yaşadınız mi