Sulee_ Bebeğim 8 aylık dişi çıkmadı etleri çok şişti ama colgel var sürüyorum fayda etmiyor gibi çok huysuz hep ağlıyor yemiyor uyumuyor ne yapmam lazım etkili birşey önerirmisiniz
Semihinannesi Sulee_ benimde öyle 8ay 1günluk olduk hayla dişleri çikmadi ne bulsa agzina götüruyo elleri ağzinda bazen sinirleniyo uyumuyo bu dişler ne zaman cikacak bekliyoruz ama diş jeli falan kullanmadim onlar anlık rahatlaticak sonrasinda gene aynı olucak ben diş kaşiyiciyla damaklarina sürtüyorum ısıriyor kizgınligni alana kadar yapiyorum oyle rahatliyo günde bikac kere yaparim
Bebeklibiranne Sulee_ ben kızıma 5.ayından beri tetagil kullanıyorum toz şeklinde damaklarına sürüyorum çok iyi geldi sizede öneririm 4-5 saat arayla kullanabiliyosunuz tamamen organik hem
Sulee_ Semihinannesi benim kızımda herşeyi ağzına sokuyor ama benim ellememe felan müsade etmiyor o yüzden dediğiniz gibi yapamıyorum
1prenses1anne Calgel kullanıyordum hatta bazen kendı dısım ağrıyınca bile kullandım anlık kesıyor agrıyı
snil Sulee_ Tetagil, nurse harvesin diş jeli. Bir tarif var burada okumuştum o da iyi geliyor. 10 12 karanfili ezip 1 yemek kaşığı zeytinyağına koyup dolapta bir gece bekletin, ertesi gün kullanabilirsiniz ☺️
Meyvebicagi Sulee_ bizim 13 aylık ilk dişimiz birşey sormak istiyorum az mı yiyor hiç mi yemiyor ve normalde nasıl beslenirdi
Sulee_ Meyvebicagi az yiyor evet iki kaşık yiyor sonra ağzını mihliyor açmıyor bende zorlamiyorum çok yediği kârdır diye mama içiyor normalde emmiyor biberonun yarısını içiyor gerisini bırakıyor normalde 150ml mama içiyordu kahvaltısını yapıyor ara öğünlerini yiyordu hiç öğün atlamazdı